Головна » Статті » географія

Моделі та методи розразунку внутрішніх течій з урахуванням анізотропії відкритих турбулентних потоків
НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ УКРАЇНИ “КИЇВСЬКИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ ІНСТИТУТ” Славінська Олена Сергіївна УДК 532.5:627.13 МОДЕЛІ ТА МЕТОДИ РОЗРАХУНКУ ВНУТРІШНІХ ТЕЧІЙ З УРАХУВАННЯМ АНІЗОТРОПІЇ ВІДКРИТИХ ТУРБУЛЕНТНИХ ПОТОКІВ 01.02.05. - механіка рідини, газу та плазми Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук Київ - 2000 Дисертацією є рукопис. Робота виконана на кафедрі будівництва та експлуатації доріг Українського транспортного університету Міністерства освіти та науки України. Науковий керівник: Доктор технічних наук, професор Савенко В'ячеслав Якович, Український транспортний університет, завідуючий кафедрою будівництва та експлуатації доріг, декан дорожньо-будівельного факультету Офіційні опоненти: Доктор технічних наук, старший науковий співробітник Ткачук Сергій Григорович, Київський національний університет культури та мистецтв, професор кафедри інформатики Кандидат технічних наук, доцент Щодро Олексій Євгенович, Рівненський державний технічний університет, доцент кафедри гідротехнічних споруд Провідна установа: Інститут гідромеханіки Національної академії наук України, м. Київ Захист відбудеться “19” червня 2000 р. о 15 годині на засіданні спеціалізованої вченої ради Д 26.002.09 при Національному технічному університеті України “Київський політехнічний інститут” 03056, м. Київ, пр. Перемоги 37, за адресою: м. Київ, вул. Політехнічна, 6, корпус 5, аудиторія 307. З дисертацією можна ознайомитися в бібліотеці Національного технічного університету України “Київський політехнічний інститут” за адресою 03056, м. Київ, пр. Перемоги 37. Автореферат розісланий “19” травня 2000 р. Вчений секретар спеціалізованої вченої ради В.І. Коньшин Загальна характеристика роботи Актуальність теми. Швидкий розвиток обчислювальної гідродинаміки викликаний її широким впровадженням у практику інженерного проектування. При проектуванні різноманітного роду гідротехнічних споруд необхідно вибрати найбільш ефективний режим їхньої роботи. Така складна задача потребує урахування цілого ряду особливостей турбулентної течії, що переважає у відкритому водяному потоці, анізотропні властивості якого багато в чому визначають розвиток внутрішніх течій. Механізм цього явища пояснюється взаємодією турбулентного потоку з твердими границями у природних та штучно стиснутих руслах - стрибкоподібною зміною глибини, різнорідністю шорсткостей по периметру живих перетинів, та наявністю штучних споруд. Загальновідомо, що існують два види вторинних течій: перший - обумовлений наявністю відцентрових сил інерції; другий - неоднорідністю розподілу турбулентних напруг по живому перетину потоку. Що стосується течій першого виду, то можна стверджувати, що на сьогоднішній день ця проблема достатньо досліджена і може певним чином удосконавлюватись, а те, що стосується другого виду течій – необхідно відмітити про наявність обмеженої кількості робіт і недостатність вивченості цього явища.

Джерело: http://www.ukrreferat.com/index.php?d=71657
Категорія: географія | Додав: BIDA1995 (21.11.2011)
Переглядів: 634 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: